5-А українська література
30.11.2022 синхронно (за умови наявності світла й інтернету)
Покликання на електронний підручник https://pidruchnyk.com.ua/1684-5_ukrlit_zabolotnyi.html
Тема. Олександр Олесь. Казка-п’єса «Микита Кожум’яка». Виокремлення в ній найнапруженіших епізодів. ТЛ: гіпербола
1. Усно відповісти на пистання за змістом казки-п'єси «Микита Кожум’яка":
1. З якою метою Князь скликав воєвод? Чи виправдали вони його сподівання?
2. Чому, на вашу думку, Дід вважає, що саме Микита здатен подолати Змія?
3. Пригадайте й перекажіть епізод казки, у якому є такі слова Князя: "Але є ще в нас орли, Та не тут, не в цій палаті, А в мужицькій простій хаті!" Яку основну думку передає автор цими рядками? Чому воєводи вийшли з ніяково похиленими головами?
4. Для народних казок характерними є триразові повтори. Чи є такі повтори в казці «Микита Кожум’яка»? Які саме?
5. Чому тільки маленька дівчинка зуміла впросити Микиту стати на двобій зі Змієм? Знайдіть і прочитайте виразно її слова.
6. Поясніть, як ви розумієте такі слова Князя: «Хто не бореться, той раб!»
7. Чи легко вдалося Микиті подолати Змія? Із чого це видно? 13. Розкажіть про риси характеру, особливості вдачі, фізичні можливості головного героя твору «Микита Кожум’яка». Скористайтеся схемою підручника на с. 90.
8. Знайдіть у тексті приклади слів, за допомогою яких упізнаваною стає Україна та її народ (імена, назви рослин, тварин, приміщень тощо).
9. Визначте елементи сюжету (зав’язка, кульмінація, розв’язка) казки-п’єси «Микита Кожум’яка».
10. Визначте в казці позитивних і негативних дійових осіб.
2. Прочитати рубрику "Теорія літератури. Казка-п'єса як різновид драматичного твору" с.81, визначення виписати в зошити.
3. Прочитати визначення гіперболи на с. 89. Записати в зошити. Знайти приклади гіперболи в казці-п'єсі.
Д/З. Повторити вивчений матеріал, підготуватися до написання контрольної роботи з теми "Літературні казки". Пройти тестування, перейшовши за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8725541
Комментарии
Отправить комментарий